Första advent & birthday



Trevligt Trevligt Trevligt.


Jag älskar att fylla år. Speciellt för idag har mamma beställt smörgåstårta. MUMS..
Drömde först en mardröm om Titanic. Passande för jag önskar mig den filmen..
men fick den inte när jag vaknade nu iaf. fick då Jalla Jalla., en snygg lampa , bok.. choklad och sånt ; )
har ju redan fått min jacka i förväg , sen kommer släkten .. ; )


...igår såg jag på Julens Hjältar med syrran innan vi somna. Minns ni den julkalendern eller ?
Måste ba säga hur irriterad jag är för att årets suger nått så jävla dant. och sen fem år tebax har de vart helt värdelösa... tur att man har de flesta på DVD. the good one´s asså. Julens Hjältar är den BÄSTA.
jul stämning till max .


TACK ALLA SOM GRATTAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback