Gnällig


Är det mycket smått ( typ åttor , sjuor? ) som ska på Nice på torsdag eller?
Isåfall orkar jag inte gå dit..
Vänta tills ni börjar gymnasiet förfan..



alla i åttan & nian.. HUR kan alla hitta så snygga kläder när jag inte gör det.
jag är ju faktiskt äldre.. buhu :( och smink & hår. dont get me started..
va hade jag på mig i nian? HAHAH , vill inte ens tänka påt.
värre i sjuan.. blå mancester och en barbie tröjja, nu kan jag inte skilja på tvåor på bergska och sjuor på grosvad. HAH..
mellanstadiet då..
johanna och jag snacka om det idag, hur störd man var tex i femman.. ?
blir ihop med samma kille, hahaha men vill han inte pussas gå gör man slut ...
.. min bror går i femman nu. snart kommer väl sånna på Nice oxå.


jag var istan idag med Johanna och det snöa och det vart julstämning och vi vart glada .
imorn ska jag till marina, och på torsdag är det somsagt skolfest.
GOD JUL







Kommentarer
Postat av: Fii

men man brydde sig inte heller lika mkt vad andra tyckte/tänkte i den åldern :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback