God jul alla baaaaarn.

 merry christmas.



FÖRSTA
Riktiga jobb:
champinion odling.
Egenköpta CD: var nog spice girls ;)
Piercing/tatuering: i öronen
Riktiga kärlek: ...
Fiende: HAH, nån på dagis, vem vet.


SENASTE
Biltur: idag hem från finspång..
Kyss: några dagar sen..
Låne-bok: ett öga rött
Film sedd: eeh, kommer inte ihåg.. eller jo. In to the blue.
Dryck: coca cola
Mat äten: nudlar
Telefonsamtal: Adis, men han la på för han vart sur...
Låt spelad: U2 - City of blinding lights.
Irritation: Adis


JAG
Vill: öppna alla paket som ligger under granen just nu ;)
Har: lust att sova..
Önskar: att det blev morgon NU.
Hatar: folk som försöker förstöra min JUL
Är rädd för: mycket
Undrar: hur allt som jag funderar på kommer lösa sig, kanske inte ens gör det...
Ångrar: finns mycket.. herregud.
Älskar: alla som älskar mig. höhö
Sjunger: japp.. jämt när jag är glad.
Gråter: när jag är ledsen och trött.


JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: bara en blogg .
Jag gillar att laga mat: JA, är as bra på det oxå :)
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Ja..


FAVORIT
Nummer: 10
Färg: hmm...........
Dag: Fredag
Månad: December ( birthday and christmas ) och sommaren!
Drycker: Coca Cola.

FÖREDRAR
Gos eller hångel: gos
Rött eller vitt vin: inget alls.
Hemmakväll eller utekväll: beror på hur jag känner mig och vad jag är sugen på!


INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? nej
Hjälpt någon? nej
Köpt något? ja, godis
Gått på bio? nej
Skrivit i en dagbok? nej, förutom bloggen då :P
Haft ett seriöst samtal? hm nae.
Saknat någon? ja
Kramat någon? ja

Kommentarer
Postat av: Fii

tacktack :) Vi har varit tillsammans i 9 månader på tisdag :D och jag är lika kär fortfarande (: har du ngn pojkvän då?:) God Jul

Postat av: jessi

God Jul Victoria :D

2006-12-24 @ 12:29:59
URL: http://jessicawaleij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback