lista

Blir en liten lista idag :)
snodde denna av 
http://annesundkvist.blogg.se : )

Dagens

klädsel: mysbyxor och en vit tröjja från H&M.
frisyr: rakt och uppsatt
låt: sunrise Avenue - Fairytale gone bad
tv: sjunde Himlen.
vill ha: snö och kyla (?)
tråkigaste: allt känns det som..
roligaste: "who´s you son?!" hihi ..


SENASTE PERSON SOM:

sov i din säng:
jag själv
såg dig gråta: pappa lr mamma , minns inte.
fick dig att gråta: whonder who..
fick dig att börja skratta: adis
du gick på bio med: med hela engelska B kursen. hah
du gick på stan med: frida och emma :)
skickade ett e-mail till dig: förmodligen nått reklam skit
skickade ett sms till dig: Marina
skickade ett lunarinlägg till dig: robban


HAR DU NÅGONSIN:

sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det:
japp
bråkat med ditt husdjur: nae ?
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nae de tror jag knappast.


HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge:
nej
Danmark: Ja
Finland: Ja
Island: nej
USA: nej
Tyskland: Ja
Frankrike: Nej
Spanien: Nej
Italien: ja
Kroatien: nej
Grekland : Nej
Österrike: ja
Schweiz : ja
Thailand: Nej
Kanada: nej
Brasilien: Nej
Belgien: Nej
Bulgarien: Nej


EXTRA STUFF:

Vad är du mest rädd för:
strutsar. HUH
Vart vill du gifta dig: i värmen
Vem hatar du verkligen: ingen speciell
Varit kär: Ja
Kör du bil: nepps, kan inte
Har du ett jobb: tyvärr nej
Gillar du att ha folk omkring dig: ibland
Är du ett hälsofreak: kan jag nog inte påstå
Är du ensam nu: japps, syrran stack nyss.


FAVORIT:

Rum i huset:
mitt rum
Typ av musik: hmm . allt möjligt
Parfym: Hugo Boss - Femme
Månad: December.
Mat: Smörgåstårta. ( kan äta upp en hel själv )
Dricka: Coca Cola
Godis: choklad..
Tidning: SOLO / vecko revyn
Film: hmm.. kanske Brave heart.
Djur: Musse bus


________________


That´s it  .
ska låna OC av amanda sen och äta choklad pudding.
hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback