Nej jag kan inte sova


Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? big brother , no doubt.
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? hmm. ingen
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nae.. tyvärr , är nog fränt

Vad är viktigast för dig? att jag och mina vänner mår bra :)
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? handla och resa
Vad är det bästa med julafton? julklapparna och jesus ( HAHA jag garvar iaf , är trött)

Tänker du mycket på ditt utseende? ja de gör jag väl
Vad får dig att slappna av? sömn ( GE MIG )
Tänker du ofta på sex? gör inte du ?
Är du skyldig någon pengar? Hmm... aa , eller näe
Är du mörkrädd? japp
Bär du glasögon eller kontaktlinser? nej
Vilken färg är snyggast? pass

Tycker du matte är svårt? HAH

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej inte direkt

Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? pengar
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 1 , ibland 3

På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? mamma

Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? äsch låt de hållas
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? mmm, sorligt men sant

Bor du utomlands? nae..
Har du piercing? nej, men har haft. BLÄ

Vart skulle du helst vilja ha piercing? i naveln
Bråkar du och dina syskon ofta? japp, min bror går ja ihop med ibland, men jag hatar när min syster tar mina kläder och vice versa..
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? finns fler.

Läser du ofta böcker? aa de har hänt
Vad föredrar du för sorts filmer? ungdomsfilmer I like
Vad slösar du mest pengar på? kläder ..

Vill du gifta dig? vem fan vill inte de?
Vill du ha barn? yesbox.. två stycken. vore kul me tvillingar
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Prison Break,.. OC har ja kollat på i tusen år så de räknas väl ej

Vilka länder har du varit i? Finland, Danmark, Tyskland , Österike , Sweice lr hur de nu stavas. Itaien, Egypten, Turkiet
Vilka ställen har du bott på? Nyhem, Lotorp , fy

Vilka husdjur har du haft innan? Kanin ( miss u )
Vad förknippar du ordet skolstart med? tråkigt
Solar du ofta? nej, inte så ofta som jag vill.
Är du bra på att laga mat? japp

Var badar du helst? hatar och bada
Vad dricker du för alkohol? hmm.. vet ej
Vilka djur är du mest rädd för? strutsar. again

Vilken musikstil tycker du bäst om? kan lyssna på allt jag. förutom när de skriker...
Vilka språk kan du? svenska, engelska några få ord på tyska
Har du någon gång skadat dig allvarligt? nej, tack o lov

Vilken kändis är hetast? PAUL WALKER
Gillar du att dansa? jodå..
Vad har du för klädstil? de vanliga

Är du flygrädd? Nej nej
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? det är så bra så, men inte för de rör mig så mycket är ju bara 17 år så jag får inte komma in på krogen än.. dock

Hur vig är du? rätt så
Vad dricker du helst när du är törstig? cola?
Vilken är din favoritglass? blåbär tror jag
Tror du på ett liv efter döden? Hm.. kanske , orkar inte tänka påt så mkt
Vilket kaffe sörplar du helst? dricker inte .. kanske börjar de blir dags?

Vilket mobilmärke föredrar du? hm, ingen speciell
Vad har du för personlighet? vet inte, tror jag är snäll iaf : )
Tycker du om sushi? aldrig ätit men de verkar smaka bajs
Tror du på livslång kärlek? nää
Vad äter du helst när du ser på film? popcorn
Lever dina föräldrar tillsammans? nej, de skildes när jag var 12

Har du tandläkarskräck? aaa.. hatar och va där :(
Vad heter du i mellannamn? Erika
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Night person
Var är du född? Norrköping
Vilken ögonfärg har du? grå .. KUL
Vilken hårfärg har du naturligt? Mörkbrun/svart
Biter du på naglarna? nepps, det är samma sak som att slicka på toastols ringen , har jag hört. SÅ NEJ TACK
Är du beroende av något? hm.. godis

Vilka internetsidor besöker du varje dag? lunar, blogg, www.tv.nu aftonbladet , youtube
Vilket är ditt största intresse? inget speciellt... va i skolan



Jaha, tack för mig. kanske märker ni att jag är trött, så jag ska försöka sova nu igen då :)
Godnatt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback