welcome hoooome.

Måste börja att säga att jag från och med i förrgår har drömt extremt sjuka drömmar. Som tex att Anvar ( en elak lärare på skolan, alla vet nog inte vem han är ) att han var kär i mig!! Och att han stod och skrek på min kompis Emma. Liiite sjukt...

.. sen så inatt drömde jag att Johanna, jag och några till var vid ICA hårstorp och kolla på studenten, fast det var Jul? Våran lärare Johnny va utklädd till tomte. HAHA, sen så gick vi upp för en stor trappa, men så var vi Julie Cooper och några mer. Vi skulle bo i mitt hus tills serien började igen. VÄLDIGT sjukt.


men men :) tillbaka till verkligheten. här händer det ingenting.
förutom att pappa och sussane är hemma och jag ska dit snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback