Åhhh åskmoln.



NU är jag på dåligt humör, får skylla mig själv..
dåligt dåligt dåligt dåligt dåligt dåligt.


suck.... trött på finspångsfolket.. och resten av patrasket som finns.
en del är väl ok, men vissa männiksor har man lust och förinta. BLÄ!
har väl ingen orska att skriva de här, inget som hänt eller så, men ändå
 jag undrar bara hur folk är funtade. blir irriterad när jag går in på nåns lunar och ser tusen bilder på folk de inte ens träffat. "Inte utan er".. normalt? nej.
det här är ju då inte bara i Finspång ( läs rejmyre ) som de pågår, ÖVER hela lunar.
hela sverige..


fan va ja gnäller.. : /


är somsagt på dåligt humör..
amanda kommer sen : ) hon får nog att må bättre .


Puss på allt bra folk

Kommentarer
Postat av: Marina

jag känner samma sak ibland ska du veta. det är konstigt hur vissa kan skriva "ÄLsKaR DeJJ GuMMaN" i gästboken typ, när de knappt hälsat på varandra IRL.

Postat av: Viktoria

så sant : )

2006-11-02 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback