Hahaha

Min bror Olle 11 år.


Jag - Är hon snygg då? ( visar marinas bilder på kollage )
Olle - Snyggare än dej..


haha :)




To much spare time..
Snodde denna från Amanda.. höhö

Något smeknamn? Tore, Vickan .
Pappas namn? Thomas
Mammas namn? Erika
Vilken är din favoritdryck? Coca Cola.
Tatuering? Nej, men vill ha en .
Kroppspiercing? Nej, men hade hål i näsan i åttan. Fult på mig . Aldrig mer.
Hur mycket gillar du ditt arbete (1-10)? Jobbar inte. eller va?
Födelseplats: Norrköping
Favoritsemesterort? Jag vill till USA jag : )
Någonsin varit till Afrika? Ja. Egyptien
Någonsin stulit en trafikskylt? Nej.?
2 dörrar eller 4 dörrars (bilen)? Vore coolt me två.....
Salladsdressing? NEJ FÖR FAN
Favoritpaj? Blåbärspaj . 
Favoritnummer? Hm...89 . nej men varför ska man ha turnummer?
Favoritfilm? Tristan & Isolde för tillfället. UNDERBAR.
Favorithelg? Julhelgen
Favoritmat? Hm... kycklingkebab. HAHA nae men ja gillar allt.
Favoritdag i veckan? Fredagar är bäst
Favoritmärke på kroppstvål? Dove?
Favorit TV-show? Förut va de OC. Men de vart så tråkigt när Johnny kom in och Marissa vart strange. Så nu är det Prison Break. Och Vänner. alltid
Tandkräm? orka...
Favoritdoft? Jennifer Lopez - Miami Glow
Vad gör du för att koppla av? Lutar mig tillbax med en cola.
Hur ser du dig själv om 10 år? Snäll, framgångsrik, har mycket pengar och en snäll make
Vad gör du när du är uttråkad? Skriver sånna här listor.
Vad tycker du om att få? Parfymer.
Tröttnat på dina grannar? Hm, grannarna på pappas gata är superduper tråkiga. inte alla men de flesta ser man aldrig. Tråkigt. Hos mamma äre lite mer liv, Erik och EK tex. Och Sebbe som kör runt i bilen och slirar om nätterna. HAH
Meddelande till dina vänner som läser detta: HEJ :D

Kommentarer
Postat av: Marina

Hahaha, Olle is the shit :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback