utmaning




Fan va jag snokar , OCH härmar framför allt.
Snodde de här ifrån en tjej som också har turen att heta Victoria. haha :)
Därför det är en sån bra lista :)
Gör den du också


Here we goo.


Senaste impulsköp: Gissar på nått i caffan. som vanligt. varje dag.
Bästa fikat:  Muffins.
Färg du hatar:  Tycker om allt jag.
Nån som gör dej förbannad:  finns en. eller två.
Så får du motion:  Jag sportar inte så värst.
Om du var en blomma: En taggig ros  . hah
Dyraste du äger: Äh trams..
Tidigaste barndomsminnet: I Norrland när jag fastna i en snögrop.
Första fråga du ställer till en ny bekantskap: Kanske.... hur mår du?
Samlar på: Väskor
Överskattad grönsak: Helt klart en morot, så jäkla gott är de ICKE.
En bil är: Något som jag själv aldrig kommer kunna köra.
Pryl du inte kan vara utan: Mobilen
Ditt livs aha-upplevelse: Eehm...
Lyx är: Money money money
Du gör med 100 upphittade kronor: Handlar som aldrig förr.
Nån du saknar: Ni vet nog.
När grät du senast: I dagens.
Du tycker det är tantvarning: Hm.. pension? Äh.
När är du gammal: När jag fött barn och allt dedär, levt livet :)



nu är det dax för tv tittande ett tag. sen plattning av hår och sedan off to bedd.

glosorna tar vi imorn ( HAH )







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback