That bag ..


Det är tidigt som bara den, men jag är vaken iaf .
Så nu underhåller jag mig själv med att leta efter snygga väskor på nätet, vilket inte är svårt alls.
jag blir sådär, att OM jag hittar nått som man blir galen i direkt så kan jag inte sluta tänka på de..
som en SÅ JÄVLA snygg väska som faktiskt finns här i finspång.. 700 kr. men skitsamma, jag fyller snart ;)


... kollar även på den här sidan och drömmer mig bort. SUCK
www.nelly.se !



idag kanske jag ska plugga, träna lite på samhällsprovet som kommer efter lovet.
tråkigt när de är lov och allt, men jag kommer inte plugga om jag skjuter upp det hela tiden.
Belive me. Bäst att göra´t !

... ska även gå ut sen och GÅ. så fint väder.
och min telefon ringer inte. hm.. vad kan de bero på? I know. ^o).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback