coca cola = gott

haha. jag måste vara den sämsta personen i världen på att hitta på rubriker.
men orka


läxfri dag iaf. har velat spy sen frukosten imorse, haha not good. mådde extremt illa i skolan.
kom hem, drack cola och åt pizza och slappa framför OC hela dagen..
nu är det kväll och jag fattar inte hur jag ska orka med dagen imorn. snart helg, får tänka så ;)


nu blir det lite mer cola sen film med syrran. kanske, eller ? Hon har varigt sur på mig hela dagen....
lånat hennes kläder lite för mycket tydligen .. inte snällt av lilla mig
. ni som har systrar förstår problemet :) men förlåt!


ska jag få DET igen nu oxå. tack precis vad jag behöver.. gör så jävla ont och ogillar medicinen starkt.
går väl över får man hoppas.

This is some crazy shtt.


Kommentarer
Postat av: marina

jag vet hur det är :D men det är inte jag som snor kläder ;) haha!

Postat av: anne

känner igen mig i det där :P

2007-02-01 @ 15:51:32
URL: http://www.annesundkvist.blogg.se
Postat av: Adis

haha..känenr inte igen mej genom att sno kläder:P;) men tjaffsa me dem hell yeah..iaf när dem bodde här..blir en helt annan sak när dem flyttar ut...då saknar man dem(A) ;)

btw. varför bloggar du inte mera =? :O

2007-02-09 @ 21:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback