funny

Snodde den här från Jessika! Tyckte den var lite rolig :)

Har du ätit fisk idag? nej.

Är din hobby att läsa bildtidningar? haha nae..

Har du någon gång tittat dig i spegeln och tänkt "Fasen vad lik jag är Alice Bah"? Nej aldrig, haha!

Har du hål i öronen? Ja.

Drack du monsterläsk när det var poppis? JA JÄMT! Vart ju blå på tungan och det tyckte jag var fränt.

Har du någonsin köpt en griskulting? niiij, men nu vart jag sugen för det är så söta (a)

Gillar du att utnyttja folk? haha nej absolut inte.

Ser du ofta på TV? nej

Är din mor mer än 19 år äldre än dig? Ja, 20 år äldre.
Leker du fortfarande med Barbie? nae faktiskt inte

Har någon varit otrogen mot dig? nej, inte vad jag vet iaf

Drömmer du om att bli fotbollsproffs? haha nae fyfan

Har du åkt snowboard nån gång? nae, och tror inte det skulle gå så bra.

Borde du göra något vettigt nu? Nej, haha känns bra!

Har du jobbat på en kondomfabrik? nepps

Har du haft sex med fler än fem personer? nej

Har du lekt "Batman" det senaste året? HAHA.. inte vad jag minns.

Har du hånglat med fler än fem personer? yes

Äger du fler än 5 konservburkar med bruna bönor? hata bruna bönor..

Gillar du äppelmos? ja

Skulle du kunna tänka dig att äta en livs levande daggmask, om du fick 10 000 dollar för det? Ja lätt, men lite äckligt är det. BLÄ

Har du hånglat med någon kändis? öhhhh haha. nej

Har du varit otrogen? noo

Vad föredrar du, att äta eller att spela squash? what!

Har du någon gång blivit inkallad av rektorn? Isf, varför? Nej det har jag aldrig.

Vad har du för färg på dina tapeter? Mörk röda .
Har du någon gång varit riktig jävla galet kär? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

________________________________________________________________

Vill utomlands. SO MUCH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback