fyfan säger jag bara!



en ny säsong av OC har börjat och fyfan vad jag är besviken.
visserligen har det bara gått ett avsnitt, men ursäkta men VAD har hänt? sämsta OC avsnittet jag nånsin
sett . blev nästan tjutfärdig, ingenting är som det brukat, nu när Mariisa är död. hur har dom tänkt sig?
alla tycker väl jag är störd som blir upprörd utav en serie, men sån är jag och I cant help it.
saknar allt i början.. den första säsongen. när ryan var the bad boy, och seth va så kär i summer och hon såg han inte ens. och när Luke hata Ryan och Mariisa inte visste vem hon skulle välja. UNDERBARA TIDER... fuck allt annat! ..


 come back!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: jannike!

Nej, det blev absolut inte vad jag hade förväntat mig.. :/ Men tre underbara säsonger får man vara tacksam för!

Postat av: marina

Jag tycker precis likadant, asså oc utan marissa.. det är helt ofattbart, det går inte. Jag funderar till o med på att skita i att kolla på fjärde säsongen

2007-01-18 @ 12:41:22
URL: http://dreamiis.blogg.se
Postat av: Eve

ja vi får hålla tummarna. men marissa kommer saknas, dock.

2007-01-18 @ 16:37:44
URL: http://kalypso.blogg.se
Postat av: adis

joo..har ju hört så många löften om när ja ska få låna den hör skiten..men INTE fanhar man fått de..så jaa ja får väll säga..:OC SUGER KUK!!!

2007-01-18 @ 18:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback