Listaaa

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Grå mysbyxor och vitt linne..
Vad använder du just nu för skor: fortfarande ett par svarta stövlar :)
Favoritfärg på kläder: alla färger, använder dock inte snorgrönt och sånna färger så ofta!

Senaste person som
Sov i din säng
:Jag
Du pratade med: pappa
Du delade en drink med: var nog Marina på nyår skulle jag tro ;D
Du gick på bio med: öhh det var amanda & emine
Du gick på stan med: Johanna Palm ;)
Skällde på dig: pappa, jag hade diskat stekpannan med diskmedel. haha får man inte det lr ? . crap

Senaste
Låt du hörde:
Ingram Hill - Will I ever make it home
Film du såg: Pear Habour igår..
Mat du åt: Köttfärssås och makarooooner.
Fest: Nyår
Känslan: ledsen,
Ilska: typ nu
Resa: Italien i sommras.
Glädje: popcooooorn .
Dröm: att jag o min familj reste bort i nån slags stuga.
Boken du läste: ett öga rött. fyfan va den boken suger för övrigt
Personen du träffade: pappa?
Personen du pratade i telefon med: Amanda för en halvtimma sen kanske
Personen du fick sms av: adis
Gången du åt en 7-eleven korv: aldrig gjort.
Gången du var utomhus: minns inte, inte gått ut på hela lovet.
Gången du sov: inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: hm.. några dagar sen kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback