Nyårslöften?

 

Igår tänkte jag på mina nyårslöften för detta år, kommer med all säkerhet bryta dom men who cares.
nyårs löften är till för att brytas. Men kom inte på några faktiskt, får väl ta en klassiker jag ska börja träna. . haha. Eller kanske att jag ska sluta dricka så mycket cola? .. Vi får väl se hur länge hur de håller ..Jag tror ungefär 6 timmar eller nått när det gäller Colan.. men men sånt är livet. aldrig vart nyttig och kommer aldrig vara det heller ...



.. idag blir det att göra iordnign mitt fotoalbum jag fick i julklapp, ska klistra in lite bilder från Min och johannas italien resa i somras ., haha finns massa fina minnen och många konstiga bilder haha ! vore kul och åka dit igen och träffa alla danskar, tyskar och italienare som Johnny HAHA . eller Julio som han heter i verkligheten då. men va så lik johnny i OC att han fick heta det :) haha .
senare idag blir det att gå på bio med emine & amanda . 


.. NU kom jag på ett nyårslöfte. TA mer kort ! :D
hur kul är det att ha alla foton på datorn egentligen? hmm... Inte så kul .


yeye good bye people :)

Kommentarer
Postat av: malin

haha ok.

Postat av: amanda

datorn är rolig för då kan ja se dom när du lägger ut på din blogg ;)

2007-01-03 @ 00:02:15
URL: http://bymp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback