sweet litle missory


Vad tycks om min nya blogg design? Marina hjälpte mig, tack gumman <3
Jag tycker det vart as coolt iaf, höhö.


Nu har jag legat och slappat hemma vid tvn hela dagen.
har lånat the oc säsong 2 av Marina så det blir tv-liggande hela helgen;)

.. fast inte ikväll för då blir det tjejkväll hos Frida :) mycket trevligt.
var på fest igår oxå, vart inte långvarigt.. så vi drog hem och såg på film hos marina.
The Notebook. Vet att
marina och amanda redan skrivigt om den, men whata hell. abosolut den finaste filmen jag någonsin sett. grät som en gris.. aldrig sett nån film där man verkligen stortjuter .. (a)






Kommentarer
Postat av: The Babe

bästa filmen :D omg vad vi grääät :(

Postat av: marina

bra att ni tyckte om den :D älskar den

2007-01-28 @ 15:46:31
URL: http://dreamiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback