This Day

 
 Åh vad vackert väder det är ute : / Vill ha vårsol och vårkläder! Läste nån stans att årets vårmode kommer vara insperat av 70-talet. Sant eller falsk... Det kommer vara fint vad som än sker.
 

Idag fyller Frida 18 år. hihi tänka sig att min lilla kompis blivit så stor. själv får man vänta ett år till. buhu! :(
och dagen till ära skulle frida, emma och jag in på ettan och ta en drink ( eller dom två iaf ) , men det var inte öppet så vi drog och fikade istället. mums för cheescake!

Kul att det blir en liten stockholm tripp den 28 februari :)
Måste spara lite cash asså... här ska spenderas

.. Och så idag bestämde jag mig för att färga mitt hår BRUNT.(igen) Får se om jag vågar mig på en snelugg.
Inte säkert, mitt hår bestämmer dock själv hur det vill se ut i vissa lägen och jag får ingen slags kontroll över det hela. Med min (nåja, snart inköpta) platttång kommer det bli fint fint  :D hihi



En bild från Italien i somras. Vet att jag ser ut som en gammal kärring i ansiktet man jag är BRUN och det är det enda som räknas. mohahaha. ge mig sol

This Day
Johanna och Kasper. haha!




Och om du flyttar, dör jag..






Kommentarer
Postat av: amanda.k

söta krakar ;)

Postat av: Anonym

falskt. 40,50 & 60-tal : D

2007-01-12 @ 10:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback