trött ;/


guud känner mig seg som dan today. får väl skylla mig själv ;)
ska plugga på svenska bok sen sova , sovmorgon i morgon kan det bli skönare? noo dont think so.
fått alla kläder från H&M, ska behålla allt förutom de "röda" shortsen. varning alla, dom är rosa. vart lite besviken för det är inte som på bilden i katalogen.. men skit samma! allt annat var as fint iaf :)


mamma tycker jag ska sola varje vecka, bara du betalar så lilla mammsen ;) hihi.
hon tycker det är finare med färg och vem han håller inte med?




.. hatar luvata. so much

Kommentarer
Postat av: marina

me hatar också luvata... fuck that shit

Postat av: anne

fan va tråkigt med shortsen.. färgen ser så snygg ut på bilden :S

2007-01-16 @ 23:50:19
URL: http://www.annesundkvist.blogg.se
Postat av: puta

"guud känner mig seg som dan today. får väl skylla mig själv ;)"

håller fullt ut me dej asså;) det ee alltid tjejers fel ;) ahahaha:D ja sov gott inatt undra varför =/

2007-01-17 @ 16:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback