Utmaning.

Måste ju såklart anta utmaningen av Marina .
<3

1. Hur länge har du bloggat?

Det var i höstas nån gång. Runt september tror jag..

2. Vilken var den första bloggen du förälskade dig i?
Hm.. ingen aning..

3. Hur många bloggar återvänder du till regelbundet, som läsare?
Jag brukar läsa de jag har länkade här på sidan dårå, men läser även andras. Mest folk från Finspång och ifrån Norrköping

4. Nämn en bloggare som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om.
Min Marina såklart :
http://dreamiis.blogg.se/ , men det finns många som jag tycker om.

5. Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Jag vet att jag inte skriver allt för personliga saker. kanske nån gång i bland nått slinker ut, men tror inte att nån skriver precis allt de känner, eller?

6. Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?
Ja, om personen verkligen öppnar sitt hjärta och skriver allt de känner,.

7. Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen? I sådana fall: Var de som du trodde att de skulle vara, eller blev du förvånad?
Nej, det har jag inte.

8. Bloggar du fortfarande om två år?
Hm, har jag svårt att tro. Men man vet aldrig . :)

9. Kan du sammanfatta kort vad ditt bloggskrivande har betytt för dig?
Det är nått man har för att skriva av sig och oxå för att snoka i andras liv . Me like

10. Nämn fem bloggare som du vill ska svara på enkäten.
Alla får svara på denna  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback