whuhu, this day

jag är så lat så det får bli en lista idag. har inte mycket att skriva alls.. haha.
har iaf färgat håret nu och det vart bra! jag tycker det känns för svart, men alla har sagt att det är fint så :)
Jag är helnöjd. Kanon =D


Är du inne på din msn nu: Jaa, men inte fan skriver nån för det! hah
Hur mycket går din mobilräkning på i månaden: jaa... när jag väl har pengar kan jag sms:a upp dom på två dagar!
Tror du på att vara trogen för alltid: Jaa.. det tror jag säkert.
Har du några homosexuella vänner: Hm.. nej inte vad jag vet :)
Stjärntecken: Im a Skytt.
Vem var den senaste personen du kysste: Adis skulle jag tro :P
Och den senaste innan honom/henne: öhhh, haha minns fan inte..:!
Vad är värst; pedofiler eller djurplågeri: . Båda två är lika äckligt och det borde vara dödsstraff.
Höger eller vänsterhänt: Jag är höger!
Fisk eller badkruka: hatar och bada, jag är på torra land och solar istället ;)

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 eller 3.

Har du utländskt påbrå: Neej, kanske långt bak i tiden tror man.
Har du lätt för att bli brun: Jaa, men jag blir först röd.. haha
Är du rik: Nej, inte direkt. Säger som Marina.
Om du fick måla hela världen i en färg, vilken: rött. more love to the people ;P
Vet du något tips på hur man får feber dan innan man ska till skolan: Hm.. Nej. Lägga en varm blöt handuk mot pannan innan mamma kommer in och väcker kanske funkar ;P ..
Senaste filmen du såg: Bombay Dreams.
Vad har du för färg på dina naglar just nu: Röda :)
Vad skulle du döpa ditt/dina barn till:  Flicka: Michelle, Emma, Amela Pojke: Lukas, Ludvig
Hur ofta går du på café? nej, men går till p2 ibland efter skolan :)
Om du hittade en plånbok med 1500 kr i, skulle du ta den då? Jaa, eller om jag såg att nån tappat den skulle jag gå fram och lämna tillbax den. Skulle kanske anstränga mig att leta lite, men om det inte fanns nån ägare, såå då jävlar ;)
Har du någon sjukdom? Nej.
Har du HAFT någon sjukdom? Nej inget allvarligt.
Vilket är ditt bästa skönhetstips: haha! har inget.. sminka över allt ba!
Vem är du mest lik av dina föräldrar: Vissa säger att jag är lik mamma när jag ler, och sen annars pappa. men jag ser det inte alls. eller jo, har pappas ögon. GRÅA! hah.. 
Vad tycker du om one-night-stands: Vet ej, aldrig haft ett så vet inte. men det är väl okej
Vad tycker du om manga: det är väl kul , vet faktiskt inte ;D
Om du välja olika kroppsdelar från olika kändisar, vad skulle du då välja och från vilka: Skulle jag ha Jennifer Anistons hår. Rachel Bilsons kropp. Jessika Albas ansikte . haha


___________

ska & väg och träna snart. känner mig peppad och redo ;)


vad håller du på med?? allt blir värre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback